1: HUNCALİFE KİMDİR?
HuncaLife 1957 ylında kurulmuş ve sektörde jagler,she,axe,viva cappio,extory ve carmina gibi birçok markanın üreticisi olarak tanınan Hunca Kozmetik A.Ş’nin network marketing’deki adıdır.(Hunca Kozmetik Türkiye parfüm pazarının %35 ile Pazar lideridir.Aynı zamanda Hunca Kozmetik TURQUALİTY belgesine sahip tek türk kozmetik firmasıdır.)İşimizi kolaylaştıran HELAL SERTİFİKASI,SAĞLIK BAKANLIĞI ONAYLARI ve KAPIDAN SATIŞ YETKİ belgesi gibi gerekli belgeleride bünyesinde bulunduran hunca kozmetik 2011 yılının Eylül ayı itibarı ile network marketing dünyasına giriş yapmıştır.
2:HUNCALİFE TEMSİLCİSİ NASIL OLABİLİRİM?
HuncaLife Temsilcisi olmak için 18 yaşını doldurmuş olmak ve T.C vatandaşı olmanız gerekir.HuncaLife katılmaya karar verdiğinizde size lazım olan tek şey detaylı bilgi alabileceğiniz bir sponsor olacaktır.
3:HUNCA LİFE’A DİREKT KAYIT OLABİLİRMİYİM?
Hunca Life’a direk kayıt olamazsınız.Çünkü Hunca Life sahadaki temsilcilerine rakip değil,onları destekleyen ve daha çok kazanmaları için yardımcı olan bir kurumdur.Dolaysıyla hunca life’a sponsorsuz kayıt olamazsınız.
4:HUNCALİFE’A KAYIT OLMAK ÜCRETLİMİDİR?
Hunca Life’a kayıt olmak ücretlidir.Yeni başlayan temsilcilerimiz için hazırlanmış 30TL,50TL ve 100TL’lik paket seçeneklerinden birini seçmeniz gerekmektedir.Burada amaçlanan insanlara gerçek bir iş fırsatı sunmaktır. Huncalife temsilci girişi ile giriş yapın hemen kazanmaya başlayın.
5:RANDOM KAYIT SİSTEMİ NEDİR?
Hunca life kendine direk kayıt almamaktadır.Bu nedenle şirkete yapılan direk başvuruları %24 Altın Temsilcilerine yönlendirmektedir.Hunca Life Adaletli bir yönlendirme yapılabilmesi için Random Kayıt sistemini kullanılmaktadır.Random kayıt sistem otomatik çalışan bir sistemdir.
Örneğin; Ankaradan Hunca life temsilcisi olmak için başvuru yapan bir kişi sistem tarafından Ankarada bir Altın Temsilci altına atılır.Eğer o ilde altın temsilci yoksa en yakın ildeki altın temsilci altına bağlanır.
6:NASIL SİPARİŞ VEREBİLİRİM?
Siparişlerinizi www.huncalife.com.tr adresinden üye girişi yaparak veya 0212 275 63 64 nolu telefonu arayarak müşteri hizmetlerinden verebilirsiniz.Verdiğiniz siparişler 72 saat içinde Aras kargo ile adresinize teslim edilecektir.
7:ÖDEME SEÇENEKLERİ NELERDİR?
Hunca life’dan yapacağınız alışverişlerinizi Kredi Kartınızla,Kapıda nakit,Kapıda Kredi Kartıyla ve Banka Havalesiyle ödeyebilirsiniz.Hunca Life’ın banka havalelerinde Akbank ve Yapı Kredi Bankasıyla anlaşması vardır.Bu Bankalara herhangi bir ücret ödemeden havalelerinizi gerçekleştirebilirsiniz.
8:KARGO ÜCRETİ ÖDEMEMEK İÇİN NE KADAR SİPARİŞ VERMELİYİM?
Kargo ücreti ödememek için 100 TL ve üzeri sipariş vermeniz gerekmektedir.Siparişiniz 100 TL altında kalırsa 8,5 TL kargo ücreti ödersiniz.Kargo ücreti ödememek için 9,5 TL değerinde şirketin belirlemiş olduğu kargo sıfırlama ürünlerinden birini siparişinize ekleyerek kargo ücretinden kurtulabilirsiniz.
9:PRİMLERİMİ NE ZAMAN ALABİLİRİM?
Hunca Life’dan hak ettiğiniz primleriniz her ayın 15.nde hesabınıza yatmaktadır.Banka hesap numaralarınızı www.huncalife.com.tr adresinden üye girişi yaparak kişisel bilgiler menüsünden güncelleyebilir veya 0212 275 63 64 nolu müşteri hizmetleri hattına bildirebilirsiniz.
10:EKSİK VE HASARLI ÜRÜNLERDE DEĞİŞİM VARMIDIR?
Hunca life dan gelen kolinizde eksik ürün çıkması durumunda bunu hemen müşteri temsilcilerine bildirmeniz gerekmektedir.Eksik çıkan ürün en kısa sürede size gönderilecektir.Kolinizde hasarlı ürün çıkması durumunda ürünü 30 gün içinde değişim yapabilirsiniz.Aynı zamanda hunca life’da 7 gün içinde aldığınız ürünün kullanılırlığını bozmamak kaydıyla cayma hakkınız vardır.
11:HUNCALİFE’I DİĞER NETWORKLERDEN AYIRAN NEDİR?
En başta Hunca Life köklü ve Güvenilir bir Türk şirketidir.Vizyonu Dünya lideri olmak,Misyonu ise Temsilcileri arasından Dünya Liderleri çıkartmaktır.En önemliside Sirkülasyonu çok hızlı olan kozmetik sektöründe benzersiz bir kazanç planına sahip olmasıdır.Ürünleri doğal ve kalitelidir.
12:HUNCALİFE’DA %24 ALTIN TEMSİLCİ OLDUĞUMDA NELER KAZANIRIM?
Hunca Life’da Altın Temsilci olduğunuzda Aylık 1000 TL ile 1500 TL arasında bir kazanca kavuşursunuz ve artık lider olursunuz.Hunca Life Altın Temsilci olduğunuzda Katalok desteği,Bulunduğunuz ilde seminer desteği ve en önemliside Random Kayıt sistemi ile kayıt desteğine kavuşursunuz.
13.TEMSİLCİLİK AİDATI VAR MI?
Şirketimiz, temsilcilik için herhangi bir bedel almamaktadır.
14.TEMSİLCİ OLMADAN SİPARİŞ VEREBİLİR MİYİM?
Sadece HuncaLife temsilcisi veya sponsoru aracılığıyla üye olmadan sipariş verebilirsiniz.
15.YURT DIŞINDAN ÜYE OLABİLİR MİYİM?
Şu anda yalnızca Türkiye sınırları içerisinde temsilci kaydı yapılmaktadır.
16.HUNCALIFE'IN SATIŞ NOKTALARINA NEREDEN ULAŞABİLİRİM?
Ürünlerimizi yalnızca Temsilcilerimiz aracılığıyla satın alabilirsiniz.
17.HUNCALIFE ÜRÜNLERİ SAĞLIK BAKANLIĞINDAN ONAYLI MI?
Mevcut kanun ve yönetmeliğe uygun olarak kozmetik ürünlerimizin bildirimlerini Sağlık Bakanlığı İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumuna yapmaktayız.
18.HUNCALIFE'IN HELAL SERTİFİKASI VAR MI?
HuncaLife ürünlerinin İslami kuralla uygun olarak üretildiğine dair helal sertifikası vardır.
19.ÜRÜNLERİN İÇERİKLERİ HAKKINDA NEREDEN BİLGİ ALABİLİRİM?
Katalog ve web sitemiz üzerinden ürün bilgilerine ulaşabilirsiniz. Detaylı ürün içerik bilgisi için müşteri hizmetleri departmanımızı arayabilirsiniz.
20.ÖDEME YÖNTEMLERİ NELERDİR?
Satın almak istediğiniz ürünlerin ödemesini gerçekleştirmek için size en uygun yöntemi seçebilirsiniz:
Kredi Kartı
Açık Hesap (Açık hesaptan yararlanabilmek için Temsilci Başvuru Formu, Temsilci Sözleşmesi, Bilgilendirme ve Değerlendirme Tutanağı ıslak imzalı olarak gönderilmelidir. Bu evrakların yanında kimlik fotokopisi ile adres bilgilerini doğrulayacak bir fatura ya da ikametgâh olmalıdır.)
Banka Havalesi ( Banka havalesi ile verilen siparişlerin ödemesinin 3 iş günü içinde yapılması gerekmektedir.)
Kapıda ödeme (Kredi kartı ile ya da nakit olarak yapılabilir.)
PTT (PTT havalesi ile verilen siparişlerin ödemesinin 3 iş günü içinde yapılması gerekmektedir.)
21.KREDİ KARTINDA TAKSİT VAR MI?
Bankaların dönemsel olarak uyguladığı taksit seçenekleri uygulanmaktadır.
22.Banka ya da PTT havalesi ile ödeme yaparken açıklama kısmına ne yazılmalı?
Temsilci numarası ve Temsilcinin adı soyadı yazılmalıdır.
23.Siparişimi PTT ya da Banka havalesi yolu ile girdim ancak siparişim elime ulaşmadı neden?
PTT veya banka havalesi ile sipariş girişi yaptığınızda fatura tutarınızın ödenmiş olması gerekmektedir.
24.Prim ödemeleri nasıl yapılır?
Her ayın 15’inde ya da takvim ayının 15’ini izleyen ilk iş gününde ödeme gerçekleştirilir. Prim ödemelerinin yapılabilmesi için temsilcinin kendi adına IBAN numarası olması gerekmektedir.
25.Prim hesaplamaları için kapıda ödemeli koliler ne zamana kadar teslim alınmalıdır?
Ay sonlarında kapıda ödeme seçeneği ile verilmiş siparişlerin, kargodan bir sonraki ayın 8’ine kadar teslim alınması gerekir. Teslim alınmayan siparişlerin puanı bir sonraki aya yansır.
26.Primimi nasıl +bakiye yapabilirim?
Prim hesaplamaları yapıldıktan sonra, hak ettiğiniz primi siparişlerinizde kullanmak üzere +bakiye olarak tanımlayabilirsiniz. Bunun için temsilci sayfasında Prim ekstrelerim kısmında bulunan "primimi bakiye olarak yansıt" seçeneğini seçmeniz gerekir.
27.Promosyon olan indirimli ürünleri nasıl alabilir?
Web sitemiz üzerinden sipariş verirken kampanyaya dahil olan ürünlerden sipariş edilmesi durumunda indirimli olarak alabileceğiniz ürünlerin promosyonlar kısmından sepetinize eklenmesi gerekmektedir.
28.Hoşgeldin program hediyelerini nasıl alabilirim?
Huncalife’a yeni kayıt olmuş temsilciler için geçerlidir. Her ay değişiklik gösteren kampanya detaylarına bu SİTEDEN ulaşabilirsiniz.
29.Teşvik ürünlerini nasıl alabilirim?
HuncaLife temsilcilerine özel yapılan kampanyadır. Her ay değişiklik gösteren kampanya detaylarına bu SİTEDEN ulaşabilirsiniz.
30.Hangi kargo firması ile çalışıyorsunuz?
Aras ve Yurtiçi kargo
31.Sipariş verilen ürünler kaç gün içerisinde teslim edilir?
Sipariş verilen ürünler 3 iş günü içerisinde kişiye teslim edilmektedir.
32.Kargo takibini nasıl yapabilirim?
Web sitemizde yer alan Siparişlerim kısmının altında yer alan kargo alanına tıklayarak kargo bilgilerine ulaşabilirsiniz.
33.Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?
Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından HuncaLife’a ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.
34.Siparişim ben evde yokken gelmiş, ne yapabilirim?
Kargo firması evde bulunmadığınız durumda kapınıza bir not bırakarak paketinizi 3 gün bağlı olduğunuz şubede bekletmektedir. Şubeden teslim alınmadığı durumlarda paketiniz HuncaLife’a geri iade edilir.
35.Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?
Siparişinizi tamamlamadan önce web sitemiz üzerinden teslimat adresinizi değiştirebilirsiniz. Geçici teslimat adresi değişikliği için ise, sipariş girişi yaparken siparişinizi göndermeden önce Yeni adres kısmından adres değişikliğini gerçekleştirebilirsiniz.
36.İade hakkımı nasıl kullanabilirim?
Ürünlerinizi fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 Ay) içerisinde faturanız ile birlikte, faturada bulunan iade sebep kodunu belirterek ürün ile birlikte temsilcinize iade edebilir veya doğrudan anlaşmalı kargo firmamız ile Hunca Kozmetik Organize Sanayi Bölgesi Saray Yolu üzeri Çerkezköy/Tekirdağ adresine karşı ödemeli gönderebilirsiniz.
37.Siparişimi nasıl iptal edebilirim?
Siparişinizin faturalandırılmamış olması gerekmektedir. Müşteri hizmetleri departmanımızı arayarak siparişinizi iptal edebilir siniz.
38.Kolinin içerisinden çıkan ürünüm hatalı/hasarlı, ürünümü nasıl değiştirebilirim?
Fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 Ay) içerisinde faturanın aslı ile birlikte Yurtiçi Kargo veya Aras Kargo aracılığıyla geri gönderim sağlayıp ürünün yenisini talep edebilirsiniz.
39.İademi hangi adrese göndereceğim?
İade adresimiz: Hunca Kozmetik, Organize Sanayi Bölgesi, Saray Yolu üzeri, Çerkezköy/Tekirdağ
40.İade kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?
İade işlemine uygun görülen ürünlerin kargo masrafları firmamıza aittir. Siparişiniz ile birlikte faturanın aslını Yurtiçi Kargo veya Aras Kargo ile "Karşı Ödemeli" olarak gönderebilirsiniz.
Artık ekibinizi büyütme vakti!Ekibinizden çıkaracağınız her %24 kol için extra ödüller ve daha fazla kazanç sizi bekliyor.
Ücretsiz üyelik için TIKLAYINIZ.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder